Dive deeper into the story of San Francisco, and reign over the Bay Area as the most feared hacker in town. Discover typical cars, weapons and outfits, and hunt down a copycat of the infamous Zodiac Killer in an extra mission. This pack includes: - The Zodiac Killer mission: a killer is staging the bodies of his victims all over Oakland and taunting the police like the infamous Zodiac Killer of the Sixties. Decrypt the messages and hunt down the copycat! - Void Dasher car: this stealthy car will be harder for your enemies to detect. - Peste Negra car: this gang car is optimized for sporty and well-balanced handling. - Chameleon Copter decal: this furtive drone will help you complete your missions discreetly. - Defalt Outfit: remember Defalt from Watch_Dogs? Wear a Defalt inspired outfit and show who's the boss! - Protocol Pistol: This gold-plated powerhouse is a must-have for gangsters and dictators around the world. The Protocol Pistol will tell them who's boss.