Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Tri-Skull Crown
The Tri-Skull Crown DLC contains a premium cosmetic hat for Sienna Fuegonasus. The cosmetic can be used on Sienna Fuegonasus’ Battle Wizard career. About the cosmetic: Tri-Skull Crown - Hat A Bright Wizard seldom has a shortage of skulls close to hand, although most will need wiping clean first.