Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Blessings of the White Wolf
The Blessings of the White Wolf collection contains two premium cosmetics for Markus Kruber: the Wolverheart Crown hat and the Wolverheart Furs skin. The cosmetics can be used on Markus Kruber’s Mercenary career. About the cosmetics: Wolverheart Crown - Hat Where the wolves of Ulric hunt, the followers of Chaos beware. Wolverheart Furs - Skin A garb beloved of Ulric perhaps, but once the snows fall its warmth is as valued as the Winter God's favour.