Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin - The Gobsprakk The Mouth of Mork Pack
The Gobsprakk, The Mouth of Mork Pack introduces a new playable hero to Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin for Conquest Mode and Multiplayer Mode, bolstering the Orruk Kruleboyz. Gobsprakk, the Mouth of Mork, is the canniest and most kunnin’ of all the Swampcalla shamans, heralded by the Orruk Kruleboyz as the mouth of Mork. Gobsprakk, mounted upon the back of a Corpse-Rippa Vulcha, provides the Orruk Kruleboyz with their first flying unit. As an extremely mobile and late game assault hero, he rallies support to his Orruk cohorts and destructive power to his enemies.