Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Salamanders Champion Pack
Honour your Chapter's proud martial heritage with the Salamanders Champion Pack, granting you a unique full-body Power Armour skin for the Sniper class and a Bolt Sniper Rifle skin featuring the colours and iconography of the warriors of Nocturne. The cosmetics in this DLC can only be equipped in the game’s Operations and Eternal War modes. The Salamanders Champion Pack is included in the Warhammer 40,000: Space Marine 2 Season Pass.