TT Isle of Man - Sidecar Thrill
Rediscover the Isle of Man race in solo or co-op mode, with the addition of 3 sidecars. An experience that completely changes the gameplay through different physics and handling, with new and intense sensations of speed but still just as demanding! In solo mode, you control the rider with one stick and the passenger with another, or let the AI control the passenger. Ask a friend to join you in co-op mode and have both of you complete the race. Decide who will be the rider and who will be the passenger! Coordination is the key to success. The DLC also includes French rider Xavier Denis of the Optimark team, with his motorbikes: the Kawasaki ZX10R in Superbike and the Honda CBR600RR in the Supersport category.