TT Isle of Man 2 Ducati 900 - Mike Hailwood 1978
As both a car and motorcycle racer, Mike is known as one of the greatest of all time in his native United Kingdom. His greatest achievements were on his motorcycle with 9 World Championships and 14 TT wins. In 1978, "Mike the Bike" returned to the Isle of Man TT, 11 years after last competing in it. He went on to win it with this Ducati 900! With your controller, relive one of the greatest moments in the history of the Isle of Man TT. This iconic bike from the 1970s gives you a unique and challenging gameplay experience.