With a history spanning over 160 years, the Rosenheim - Salzburg railway has long been a line of vital importance between Germany and Austria. Today, the line is a key corridor for all manners of traffic and has been subject to constant improvements over the decades. From the classic cab of a 1970s legend, the DB BR 111, accelerate out of the city of Rosenheim on regional, yet international services. Wind your way through the countryside and cross the border into Salzburg. Alongside the 111, a medley of motive power accompanies the ranks, including the BR 185.2 and ÖBB 4024 for freight and S-Bahn duty. In Train Sim World 4, the line is represented as it was in 2013, still featuring classic DB traction, but sporting the new canopy construction of Salzburg Hbf. Serve towns in the Bavarian hills and travel across the border of Bahnstrecke Salzburg - Rosenheim!