Take on new challenges and explore more from London Underground, CSX and Deutsche Bahn with Train Sim World 2: New Journeys Expansion. Celebrate the 50-year history of the 1972 Mk2 Tube Stock with this rendition of its original brushed Aluminium guise, complete with bold red painted doors and striking grey accents across the front and roof. Delve into railtour and yesteryear services on the Bakerloo Line. Potent diesel power with a heritage twist comes to life on Sand Patch Grade with the venerable SD40, resplendent in its early CSX Blue & Gray scheme. Take charge of heavy freight and switching operations with this all-time American classic. Climb aboard the hard-working DB BR 423 and perform high density passenger duties on the Köln S-Bahn. Soak up the non-stop action and ferry commuters in and out of the cathedral city to Horrem and Düren on S19 and brand new S12 services.