Tour de France 2024 - Cycling Kit pack
In this Cycling Pack, get cycling kits and differentiate yourself from other teams in the peloton, but also from other players in multiplayer. This DLC includes: - Two complete cycling kits, including jerseys, shorts, gloves, shoes and socks in the colors of the GogoBank and Krespa teams.