The Lonesome Guild Soundtrack Edition
In a world consumed by loneliness, only friendship can save the day. Lead a quirky cast in this colorful single-player ARPG full of heart, battles, and bonds that change everything. This bundle contains digital copies of The Lonesome Guild and its original soundtrack by composer Martino Vacca.