The Game of Life 2
Prepare to live a thousand lives in The Game of Life 2, the award-winning official sequel to the classic board game played by millions around the world. Gather your friends and family and dive into a bright, fun 3D world bursting with adventure! The Game of Life 2 base game has everything you need to get started: The Classic World board 3 x outfits unlocked 3 x avatars unlocked 2 x vehicles unlocked 3 x additional outfits to unlock 3 x additional avatars to unlock 2 x additional vehicles to unlock Plus, as an added bonus, you get two free worlds to play in – the Fairytale Kingdom World and the Haunted Hills World! Each contains a new board, three unlocked outfits, three unlocked avatars, two unlocked vehicles, and eight additional unlockables (three more outfits, three more avatars and two more vehicles). Spin the iconic spinner and set off on your life journey. You’ll be presented with decisions at every turn, altering your life path. Will you go to college immediately or drive straight into a career? Will you get married or stay single? Have kids or adopt a pet? Buy a house? Make a career change? It’s up to you! Earn points for choices that bring you Knowledge, Wealth and Happiness. Win rich, maximise your Knowledge or Happiness, or go for a healthy mix of all three and come out on top! HOW TO PLAY THE GAME OF LIFE 2: 1. When it’s your turn, spin the spinner to travel along your life path. 2. Depending on the space you land on, you’ll experience different life events and choices, such as buying a house, collecting your salary, or drawing an Action card! 3. At crossroads, you’ll have to make big life decisions, so choose wisely! 4. Your turn ends; it’s the next player’s chance to spin the spinner! FEATURES - CUSTOMISE YOUR CHARACTER – Choose between the pink, blue or the purple peg. Select an outfit and make your peg your own. Browse a selection of cars, bikes and scooters and find a ride to suit your style. - NEW WORLDS – Live life in enchanted worlds! Every new world features new outfits, vehicles, jobs, properties and more! Buy worlds separately in-game, or buy the Ultimate Life Collection to unlock them all! - UNLOCK NEW ITEMS – Unlock new outfits and vehicles by playing the game and earning rewards! CROSS-PLATFORM – Join your friends and family, whether they’re on PC, another console, iOS or Android. Live every life you’ve ever dreamed of in The Game of Life 2 – play today!