TEKKEN 8 - Anna Williams
Lightning Scarlet The breathtakingly beautiful and deadly ex-assassin Anna Williams is joining the fight! Fueled once again by the thirst for vengeance, Anna is armed with not only a new secret weapon, but also a new fighting style so she can finally take Nina down. "Just you wait, Nina. Lovely Tom and I will have you pleading for mercy on your knees before long." Content: - Anna Williams as a playable character *Bundles which include the above content are also available. Be careful of duplicate purchases.