Enjoy an alternate persona for the Civilization VII base game leader Friedrich with his Baroque Persona!* This persona includes a unique outfit and background for Friedrich, plus a new Unique Ability and Agenda that reflect a different side of his personality! Note that if you already own Civilization VII Deluxe Edition or Founders Edition, then you already own this content. Friedrich, Baroque - Unique Ability Hohenfriedberger Marsch: Gain a Great Work upon capturing a Settlement for the first time. Gain an Infantry Unit when you construct a Culture Building. Friedrich, Baroque - Agenda Parisian Sensibilities: Increase Relationship per built Wonder in the Capital by a Medium Amount. Decrease Relationship per Building in the Capital by a Small Amount. *This leader persona is now available as a separate purchase for Sid Meier's Civilization VII Standard Edition owners (base game required). If you own Sid Meier's Civilization VII Deluxe or Founders Edition, then you already own this content.