Seasonal Outfits Set
A special delivery from the city has arrived, with a new look for every season! Customise your character with the following four outfits: - Spring Cow-digan: Look udderly adorable! - Summer Raincoat: Be shower-chic in any storm! - Autumn Aviator Jacket: You can't feel blue in this autumn hue! - Winter Peacoat: Makes even the chilliest winds more ap-pea-ling! *These items will appear in your dresser once you have accepted it from the blue Deposit Box in front of your house. *Headwear can be equipped by selecting it as a hairstyle. *Outfits can be changed by using the mirror or dresser in your house.