Project CARS 2 Demo
Discover the world's most authentic racing simulator and the Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracan, and Formula Renault at the Red Bull Ring in the official Project CARS 2 Demo. Experience true-to-life handling, varying rendered seasons and weather, fully dynamic day-to-night transitions, 180+ cars, and 140 revolutionary “living” tracks across 60 locations that await you in Project CARS 2.