Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC Bundle 2
From the deep jungles of Brazil and the open sea emerge two of the most dangerous Predators ever encountered on Earth. Now, you can become a relentless hunter and play as the fearsome Amazon Predator and Pirate Predator with this DLC bundle. This DLC bundle includes the Amazon Predator and Pirate Predator premium classes.