Pocket Bravery Demo
Get your first taste of Pocket Bravery with the demo! Inspired by classic fighting games from the 90's such as Street Fighter, Fatal Fury and The King of Fighters, 'Pocket Bravery' channels the 'Neo Geo Pocket' aesthetic for a modern fighting game with a retro twist! With original characters, vibrant colours and an impressive combat system, 'Pocket Bravery' is designed with high-level players in mind, while making it easily accessible for beginners to pick-up-and-play! Choose Your Fighter - 12 diverse characters to choose from, all with unique abilities and play styles! The World's Stage - Pick your arena with 20 different world-wide areas to choose from! Story Time - Follow the story of Nuno and others as they investigate the criminal organisation Matilha! Competitive and accessible control schemes included, based on your level of fighting game experience Local and Online Multiplayer with 'Rollback Netcode' for ultra low latency online fighting!