Planet Zoo: Eurasia Animal Pack
Wrap up warm and explore the heart of Eurasia with Planet Zoo: Eurasia Animal Pack! Immerse yourself in vast landscapes and untamed beauty as you welcome captivating species to your zoos, including seven habitat species and one exhibit reptile. Come face-to-face with this stunning array of animals that call this breathtaking region their home. Among them are the majestic wisent, embodying the strength and resilience of the Eurasian wilderness, the wild boar with is broad head and short tusks, and the remarkably fearless wolverine. Alongside these unique additions, the Eurasia Animal Pack also features a brand-new campaign scenario in which players must design and build a zoo in secret to surprise Nancy with a retirement present to cherish forever. EIGHT AMAZING NEW ANIMALS Marvel at the magnitude of Eurasia, from its winding rivers and dense forests to the heights of its mountains, and discover eight incredible new animals. Introducing the wisent, wild boar, wolverine, takin, saiga, sloth bear, mute swan, and the Hermann’s tortoise. Observe your guests marvelling at these extraordinary additions as you create open and diverse habitats for them. BRAND-NEW ANIMATIONS Visitors will look on with delight as each animal settles into its habitat whilst they each display their fascinating and unique behaviours. It's hard to miss the magnificent wisent. This colossal bison navigates through dense forests and deep snow with ease, as its powerful steps echo their power and resilience. Wolverines are renowned for their fearlessness; watch on as these little adventurers climb on and rest from their habitat’s branches. Observe the graceful mute swan - named for its quiet nature, they opt for their body language to do all the talking; from their impressive wing stretch and the dunking of their head, this is a sight your guests won’t want to miss. The wild boars interacting with each other are also not to be overlooked. Known for their social nature, spot the adorable piglets as they trot through their mothers' legs and cosy up with playful and loving nuzzles. Look on with amazement as saigas explore their habitats with their fascinating snout. This eye-catching feature moves around as they interact with their surroundings. These species are native to the largest continental area on Earth so make sure they have plenty of room to roam in lovingly designed and crafted habitats. A COMPELLING NEW CAMPAIGN SCENARIO Can you keep a secret? Meet with Bernie Goodwin again in this campaign scenario. Aid him with his secret mission to design and build a zoo as a surprise retirement gift for Nancy Jones to watch over in her twilight years. Having worked together for over 30 years, Bernie is bursting with excitement while working on this project for his oldest friend. Can Bernie keep his plans under wraps, or will Nancy catch on?