Pinball FX3 - Captain America
Cap leads the Howling Commandos against his arch-enemy, the fearsome Red Skull, in a decisive World War II assault on enemy territories. However, the Red Skull possesses the Cosmic Cube. Will the Sentinel of Liberty prevail? Table features: Find the members of the Howling Commandos in a hostile environment. Lead the assault on Castle Zemo. Help Cap protect himself in intense enemy fire. Defeat the terrible Sleeper robot. Face Baron Zemo's deadly Adhesive X and his death ray gun. Defeat Red Skull in the decisive Final Clash.