Phase 4 Character + Debut Costume Set
Includes the character Phase 4 for Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters, along with her Ultimate Sexy, Santa's Helper, Gym Class, Cheerleader, and Nurse costumes. *You must have the latest update installed before using these costumes.