ONE PIECE World Seeker Extra Episode 2: Where Justice Lies
Experience Sabo's abilities as he takes the stage as a new playable character is this extra episode. He heads to Prison Island to investigate the World Government's plot and finds underground mining tunnels. Expose this conspiracy and dispense your justice!