Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition)
The "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS" Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition) is a digital art book containing the Official Book (Japanese version) and the Original Soundtrack. After these items are applied, they will be made accessible within the main game. The Official Book is full of original illustrations of major events in the Three Kingdoms period, along with never-before-seen information about characters and charts depicting their relationships to one another, all centered around the grand story of the new "DYNASTY WARRIORS," told from the perspective of a single protagonist. It can be viewed by accessing the main menu and then Special Content, and selecting "Official Book." The Original Soundtrack includes the 20 original tracks that have been arranged for this title. It can be played by accessing the main menu, Special Content, and then Music, and selecting "Original Soundtrack." Note: - These contents are the digital versions of the Official Book (Japanese version) & Original Soundtrack included in the "Treasure Box" sold in some regions. Please be aware that these contents are also included in the "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Version" set. - These contents cannot be downloaded as separate files (PDF, MP3, etc.). - None of these contents can be viewed or played outside of the game. - If an add-on finishes installing while the game is running, it will become available after you return to the title screen.