New York Mysteries 5: Power of Art
What hides behind the broad strokes of the artist? Talent and skill, or something else? Three adventures in one story are waiting for you! “New York Mysteries: Power of Art” is an adventure game in the genre of Hidden Objects, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters, and complicated quests. Creators usually create art for their benefit and the benefit of others. However, anything can become evil... This is just such a case. When paintings go missing, the police investigate the crime, but who takes on the case when the painting's image goes missing? Bishop, leader of the White Stone Order! The Order has long gained notoriety in certain circles. Its members are engaged in mystical crimes, which no one dares to investigate. Journalist Laura boldly takes on such cases. Nothing surprises her anymore. However, this incident will lead her to discoveries that will be unexpected even for such an experienced detective. After all, our world is full of secrets. Can there be other worlds besides our world? In this case, there will be twice as many secrets! Immerse yourself into the criminal world of 20th-century New York City Conduct a detective investigation of the case on the verge of fantasy Gather amazing collections and find dozens of morphing-objects Enjoy stunning locations and atmospheric soundtracks Solve dozens of puzzles and test your skills by playing exciting mini-games.