My Horse Stories: Fancy DLC
With this DLC you'll unlock: - marvelous black horse named Shadow - long wavy hairstyle - professional pink horse riding helmet - beret with blue feathers - black jeans - white pants - red sneakers - tall black boots - red long sleeve equestrian top - yellow horse bridle with pink bows - red-blue horse bridle with stars - winged horse boots - red-blue horse boots - light brown saddle - dark brown saddle with gold accents - red-blue racing clothing for the horse and a red saddle - 250 gems to buy clothes, energy, missing items for building improvements and more! Boost your potential by partnering with Shadow and win competitions with confidence, while looking like a true champion!