MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack B (5,000 crystals)
A pack containing 5,000 Hero Crystals. Hero Crystals are in-game currency that can be used to draw Roll Tickets and exchange items in the Shop in My Hero ULTRA RUMBLE.