MXGP2 - Villopoto Replica Equipment
Are you ready to go out onto the track in Villopoto's gear? With the MXGP2 - Villopoto Replica Equipment DLC you can equip your customized rider with the Thor Verge helmet, the Thor Core Orbit kit and the Alpinestars Tech10 boots that the American champion wore during the 2015 season of the official MXGP championship!