Maze: Path of Light - Forest Constellations
With this DLC, you'll unlock 5 new constellations: - Owl Constellation: 6 mazes - Wolf Constellation: 8 mazes - Maple Leaf Constellation: 6 mazes - Bee Constellation: 7 mazes - Bear Constellation: 9 mazes Lose yourself in the ultimate maze adventure.