Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Gildcrest Transmog Set
The Gildcrest Transmog Set gives your Inquisitor an exquisite-looking suit of armor that will turn the heads of even Faelduum's richest denizens and enemies. Don your golden armor and slay your enemies in style!