Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Curious Ottling (Pet Follower)
Partner up with a friendly animal companion in Mandragora: Whispers of the Witch Tree. Make friends with the Curious Ottling... for the rats’ sake, we hope the Ottlings are not curious about them.