Magical Girl Cosmetic Pack
The Magical Girl cosmetic pack changes Miriam’s default appearance so she can fight demons in style! This cosmetic includes six unique items that can be equipped as a set or individually. When the entire set is worn, the character HUD will change to a unique appearance made just for this cosmetic. Each item has its own stats and can be upgraded with crafting. Individual items include: * Miri Scepter (WEAPON) * Miri Wig (HEAD) * Miri Dress (BODY) * Communicator (ACCESSORY) * Summon Bu-chan (SHARD) * Familiar: Bu-chan (FAMILIAR)