Lonely Mountains: Downhill - Eldfjall Island
Pack your raincoat and bring your beloved bike to the volcanic island of Eldfjall - the largest Lonely Mountain yet. Features: 4 new trails with new challenges and resting spots await you New special effects: ride through the thunderstorm or find your way down an erupting volcano. Satisfy your inner viking and unlock unique outfits, helmets, and paint jobs Upgrade your existing outfits with the new pro helmet Complete your fashion style with new unlockable backpacks Make your name famous on the leaderboards Eldfjall - a new Lonely Mountain for you to explore!