Kraken Academy!! TGA21Demo
It's your first day at a new school and you already need to save the world from impending doom. Welcome to Kraken Academy. Kraken Academy is no ordinary high school. Ghosts fill the art department, cultists meet below the monkey bars and now crocodiles are eating children. Join forces with a magical Kraken to uncover the Traitor, a malevolent mastermind, who could be anyone at the school. With each time loop you’ll get closer to saving Kraken Academy.