Kingdom Two Crowns: Decennial Royal Wardrobe
Kingdom Two Crowns: Royal Wardrobe is a series of supporter pack DLCs with new appearances for your Monarchs, inspired by the world of Kingdom. These DLCs provide no additional gameplay features as they are completely optional and are designed to provide a different yet royal experience for your campaign. When you purchase these packs, you are giving us additional support to work on cool new things for the Kingdom series. We celebrate you, our royal hero, as we embark on great journeys in expressive new ways together! Kingdom Two Crowns: Decennial Royal Wardrobe is part of the celebrations of the Kingdom game series turning 10 years. In this DLC you get access to three new looks inspired by the legacy of Kingdom: the Sky Sovereign, the Ethereal Empress and the Coronation King. These looks will unlock on all campaign settings except Dead Lands.