King of the Arcade
Step into the neon-lit world of King of the Arcade, where the 80s never died. Take on the role of Mac McCormick, a former arcade champion who has fallen on hard times, as he fights to save Castle's Arcade from a hostile takeover by the ruthless landlord Jimmy Joysticks and the seven members of his arcade gang. With over 40 games and multiple genres, including classic-inspired games like Retro Invaders, After School Beat Down, Virtual Enforcers, Space Ravager, Shotgun Princess, High-Speed Racing, and many more, you'll have hours of nostalgic fun. King of the Arcade is an arcade experience that will transport you back to the 80s. Explore the open-world arcade, defend it against Jimmy's goons in epic boss battles, and reclaim your title as the King of the Arcade. With nostalgic visuals, a pulse-pounding soundtrack, and endless arcade action, King of the Arcade is the ultimate arcade gaming experience. The arcade needs you. So grab your arcade controller and get ready to become a true arcade champion. Are you prepared to be the King of the Arcade once again?