Kinect Sports Rivals Demo
Try Kinect Sports Rivals and experience the power and precision of Kinect for Xbox One. Tear up the waves in Wake Racing with one or two players, and blast past the competition to become a master on Sapphire Circuit. Kinect Sports Rivals is out now and available on Xbox One Games Store.