This artbook details the creation of KARMA: The Dark World, as well as sharing information about Pollard Studio and how the small indie team from China took art from concept sketches all the way through to a finished game. This artbook contains : - 138 pages - Concept art and never before seen prototype drafts of the games characters, enemies and environments - Notes from the developers on how they came up with the ideas for everything in the game, and their iterative design process. - Breakdowns of the story and events that occur in the game. - Posters and product designs as displayed in game - Additional art pieces based on the events of the game.