HITMAN World of Assassination Part One
Enter the world of the ultimate assassin. BECOME AGENT 47 Suit up for a spy-thriller adventure where all your deadly skills are put to the test. FREEDOM OF APPROACH Your deadliest weapon is creativity. Unlock new gear and up your game on highly replayable missions. WORLD OF ASSASSINATION Travel a living, breathing world, filled with intriguing characters and lethal opportunities. HITMAN World of Assassination Part One features: - 6 Iconic HITMAN locations: Paris, Sapienza, Marrakesh, Bangkok, Colorado and Hokkaido - HITMAN GOTY Edition content: Patient Zero Bonus campaign, 3 Themed Escalation Contracts with Outfits and Weapon rewards This does not give access to the Freelancer and VR game modes. An option to upgrade to the full World of Assassination is available.