Helix Jump: Letter Madness DLC
With this DLC you will unlock: - new local multiplayer mode "Get Them All" with special rules: Fall, jump and collect letters to form a word. The first person to do it wins the whole game! It may seem simple, but it only takes one careless move to fall on the red spot and you lose a letter! - extra 2000 coins to unlock skins faster Enjoy the new gameplay mode, compete with others in a special race to collect letters and spend your additional coins!