Harmony Chronicles: Chaos Realms Collector's Edition
Join Mona on her quest and experience the ultimate adventure! For eons, Harmony has maintained order and prosperity across all realms. However, a mysterious decline in her powers culminated in her disappearance, leaving the entire universe teetering on the brink of catastrophe! Initially convinced that this surreal experience can only be a dream, our hero, Mona, resolves to aid in the search for the missing goddess. Venturing through portals, Mona will encounter werewolves, mermaids, dragons, and other fantastical beings on her way to face off against an unseen malevolent menace! With stunning visuals, captivating storytelling, humorous dialogues, and challenging puzzles, The Harmony Chronicles promises endless hours of immersive gameplay.