This bundle includes both Lough Kerr and Talan Fishery. Lough Kerr is a perfectly formed, historic venue found in Ireland and is visited by some of the best anglers in Europe who are all chasing the elusive records it holds including ‘Banshee’ that has been caught at an incredible 21lbs. The lough also contains good sized carp, tench, roach and rudd. Talon Fishery is the epitome of a pleasure fishing complex and gives you four separate lakes in one venue. Each contain their own stock of fish and species and are perfect for honing your match and float fishing skills. You will need all your skill as well as finesse to cast accurately and then stop the fish from disappearing behind the islands, bridges and walkways that fill this complex. Both venues come with three single player tournaments for you to master and three career mode events, as well as five new achievements to complete.