Faeria : Resurgence
War rages. Corruption spreads across the world, threatening to taint all things good and pure. New monsters and wicked men flock to the Imperial banner, hoping to share in the spoils of war. Despite suffering great losses, hope blooms in the hearts of those who choose to fight back. Victory, against all odds, appears to be possible with new allies joining the cause. Faeria: Resurgence introduces 40 BRAND NEW cards to add to your collection. This wide range of new cards features new mechanics and abilities never before seen in Faeria. Stoke the flames of war with the wrath of Ignus himself. Use the Power Wheel to your advantage and make every choice count. Turn the size of your opponent’s hand against them with a selection of haunting new cards. Command the embattled Radiance with the help of its noble imperial captain, Banon. Jump into action with the newest support subtype in Faeria! You didn’t think there’d be no Yaks, did you? You only need to purchase this content once to get it all! Unlocking this content will allow the new cards to appear in your Battle Chests - remember, Battle Chests NEVER contain duplicates. Additionally, purchasing this content immediately adds a unique Avatar, Orb, Well and Card Back to your collection!