Faeria - Chronicles of Gagana
Faeria: Chronicles of Gagana introduces 40 BRAND NEW cards to add to your collection. Emperor Kaios has been defeated and the Oversky is saved. This victory is short-lived, however, as the climate begins to slowly deteriorate, and extreme winds soon blow over the globe. In search for a solution to the new, impending cataclysm, the crew of the Gagana ventures out into uncharted territory. They will encounter new civilizations, new continents, new creatures.... and in the end: the Treasures of Gagana. Find and accumulate powerful new Treasure cards that can also be played in Pandora mode. Discover cards embrace the core theme of exploration and discovery. The Mecha are a brand new subtype introduced with the Chronicles of Gagana. The Mecha are a sentient race of machines that the crew of Gagana will encounter on their voyages. Chronicles of Gagana includes a brand new battlefield background, or shore, which represents the capital city of the Mecha - Heartforge. Additionally, purchasing this content immediately adds a unique Avatar, Orb, Well and Card Back to your collection!