Extreme Bike Racing
Extreme Bike Racing is ultimate 3D Bike Racing game for all age group. There are 3 stages with 3 challenges in every stage in which player has to face different hurdles and difficulties to complete that challenge. Features 1. 10 Different challenges with one demo level. 2. Difficulty increases after completing of every challenge. 3. Finale gets unlocked once all challenges of every stage is completed. 4. Smooth gameplay exprience for all age group. 5. Various different bikes available for the player to choose from. 6. Multiplayer support in the game. 7. Multilanguage support in the game. Get ready for Extreme Bike Racing...