Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade
The Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade includes the digital artbook and soundtrack, nostalgic Dungeons 3 skins for Thalya and your Evil Hand, as well as a remaster of the classic Dungeons 3 map "The Storming of Dollaran". See the nostalgic outfits in all their splendour, and the music will surely delight the culture-loving Evil.