DOA6 Gust Mashup - Phase 4 & Arnice
Phase 4's costume is based on Arnice from Nights of Azure. Note: - This content is covered by the Season Pass 4. Please be careful to avoid making redundant purchases. - This content is also available as a part of a set for a discounted price. Be careful to not purchase the same content twice. - You must have the latest update installed before using this content. - You must purchase the character before using this content. - This costume does not feature a transformation option.