DOA5LR Shrine Maiden Costume Set
This is a set of original costumes for characters of DOA5LR, based on traditional clothing of shrine maidens. It contains17 costumes for 17 characters. It is cheaper to buy the costumes as a set, than buying them separately. This set contains costumes for the following characters: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka and Naotora Ii. *You must have the latest update installed in order to use this content. *You must purchase the necessary characters before using this content.