DOA5LR Gust Mashup Swimwear - Helena & Pamela
A costume for Helena, based on the outfit of Pamela Ibis from "Atelier Rorona ~The Alchemist of Arland~." *There is also a full value set available. Be careful not to purchase the same content twice. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalog LR47 is required. *You need to own the relative character to use this content.