Demons of Asteborg
A new action-platform game Straight out of the 16-bit era Play as Gareth, a knight of the royal guard and defeat the evil forces of Asteborg. Learn powerful spells and use them to unlock your path or defeat your enemies. Collect gold from the remains of your opponents and purchase upgrades to unlock your full potential! Prepare to meet powerful bosses that will give you a hard time. Forests, Mountains, Swamps and more, explore the world of Asteborg and discover Gareth's mysterious past... But be careful, Zadimus is never far away.