Crime Boss: Rockay City - Wiz Character Pack
Wiz is blending in by standing out with the latest Crime Boss: Rockay City character pack! Unlock Golden Wiz’s flashy new look, along with two high-powered weapons, cutting-edge equipment, and two unique perks. New Loadout - Primary Weapon: AAS - Secondary Weapon: DBGL - Melee Weapon: Sultan of SWAT - Equipment: Homing RC Drone - Unique perks! o Rainmaker – Boosts the value of all loot you steal in both Single Player and Multiplayer. o Geared – Gain extra equipment charges at the cost of a longer recharge time. All versions of Wiz’s boss appearance will be playable in co-op modes, and his new loadout will carry over to the roguelite campaign.